loading...
زنانه خانومانه
مهسا بازدید : 342 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

چای گیاهی مناسب برای زیبا سازی پوست چرب خشک مختلط


اگر تا به حال به نوع واکنش های پوست خود دقت کرده اید ، حتما متوجه این موضوع شده اید که بیشتر این واکنش ها در نتیجه عوامل داخلی و محیطی پدید می آیند.

مهمترین وظیفه ی پوست در بدن انسان ، ایجاد مرزی زنده میان محیط داخلی بدن و خارج از آن می باشد . پوست در واقع آخرین اندامی است که از مواد مغذی موجود در خون بهره می برد و اولین لایه ی دفاعی در برابر خطرات خارجی و محیطی محسوب می شود. این یعنی مراقبت از پوست و رساندن مواد مغذی به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ترکیب چای مناسب برای داشتن پوستی جوان

دوست داشتنی ترین نکته درباره ی گیاهان دارویی این است که برای هر مشکلی مفید هستند . بیشتر گیاهان خواص بی شماری برای سلامتی دارند ، پس یافتن ترکیبی مناسب و خوش طعم کار زیاد سختی نیست . همه ما همیشه به دنبال راهی برای داشتن پوستی زیبا و درخشان هستیم و می توانیم از طریق چند چای گیاهی به این هدف دست پیدا کنیم .

وقتی قصد آماده سازی یک ترکیب گیاهی را دارید ، باید به نتیجه ای که مورد انتظار شماست توجه کافی نشان دهید . وقتی هدف شما از نوشیدن چای گیاهی جوانسازی پوست باشد ، باید به دنبال ترکیبی باشید که با علایم

مهسا بازدید : 415 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

تاثیر مس روی جوانی و زیبایی پوست و جلوگیری از پیری

اگر تا به حال زیورآلاتی از جنس مس داشته اید ، حتما جذب آن توسط پوست خود را احساس کرده اید. در مصر باستان ، مس نماد زندگی محسوب می شد و مردم معتقد بودند جواهرات مسی به صاحب خود قدرت جادویی می بخشند.

این رسوم از زمان باستان فراتر رفته و امروزه هم برخی از مردم برای کاهش درد ، افزایش انعطاف پذیری و احساس سلامت کلی در بدن خود از دستبند های مسی استفاده می کنند ، هر چند هیچ یک از این موارد پشتوانه ی علمی ندارد.

اما آن دسته از خواص مس که توسط علم مدرن تایید شده ، فواید این ماده برای پوست می باشد. مس در واقع یکی از قدرتمندترین مواد ضد سالخوردگی است که به جوان ماندن پوست برای مدت های طولانی کمک می کند. علاوه بر این ، خواص دیگری نیز دارد که موجب زیبایی پوست می شود.

مس چیست

شناخته شده بنام فلز قرمز ، مس فلزی نرم و قابل انعطاف است که بهترین رسانا برای الکتریسیته محسوب می شود . به همین دلیل هم در ساختار بیشتر سیم ها از مس استفاده می کنند.

مس به شکلی خالص در طبیعت یافت می شود و عده ای معتقدند اولین فلزی است که توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است . مس همچنین برای عملکرد صحیح بسیاری از بخش ها و سیستم های بدن ضروری می باشد. میزان مصرف مجاز

مهسا بازدید : 364 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

ده روش موثر و طبیعی از بین بردن سیاهی دور چشم


سیاهی اطراف چشم معمولا وقتی رگ های دور چشم و زیر پوست قابل دیدن باشند ، و در اثر استعداد ژنتیکی و عوامل وراثتی پدید می آید. پوست اطراف چشم به طور طبیعی کمی نازک تر از باقی نواحی صورت بوده و به همین دلیل هم سیاهی اطراف چشم بسیار شایع تر از دیگر نواحی می باشد.

عواملی همچون جریان خون ضعیف ( به دلیل کمبود خواب ) استرس ، افزایش سن ، خستگی ، کم خونی در اثر فقر آهن ، کم آبی بدن و آلرژی های فصلی هم ممکن است دلیل بروز چنین مشکلی باشند .

تست کششی

اگر سیاهی اطراف چشم با کشیده شدن پوست این ناحیه تشدید شود ، ژنتیک و یا افزایش سن دلیل این مشکل است . اما اگر این سیاهی با کشیدگی پوست تغییری نکرد ، بدین معناست که اشعه ی مضر UV و یا رگ های متورم شده در اثر آلرژی و غیره مشکل را بوجود آورده اند .

تاثیر داروها

برخی از انواع داروها ممکن است رگ ها را متورم تر کرده و در نتیجه سیاهی اطراف چشم را تیره تر نمایند . اما قبل از مشورت با پزشک خود مصرف دارو را قطع نکنید . اگر سیاهی اطراف چشم شما در اثر مصرف این داروها شکل گرفته باشد ، وقتی درمان تکمیل شود ، سیاهی نیز از بین خواهد رفت ، ولی حتی در طول درمان هم شما مجبور به تحمل چنین مشکلی نیستید .

دلیل سیاهی اطراف چشم هر

مهسا بازدید : 467 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

اموزش ماسک رفع جوش با اناناس و الکل و روغن افتابگردان

ماسک آناناس معجزه ای برای زیبایی پوست شما

ماسک آناناس از انواع ماسک های طبیعی است که برای پوست مفید است و می تواند به سلامت پوست کمک کند, در این مطلب قصد داریم تا انواع ماسک های مختلف آناناس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آناناس از انواع میوه های گرمسیری است که سرشار از انواع ویتامین های A , C و ویتامین های گروه B و کلسیم و آهن و فسفر و منگنز و اسید سیتریک است این میوه همچنین برای پوست صورت مفید و موثر است. از ماسک آناناس برای درمان جوش صورت و تقویت ماهیچه های صورت استفاده می شود. 

ماسک صورت آناناس با تولید کلاژن پوست را به خوبی سفت می کند و سلول های مرده پوست صورت را از بین می برد همچنین این ماسک با صاف کردن پوست می تواند چین و چروک های ریز موجود در سطح پوست صورت را غیر قابل تشخصی کند.

ماسک طبیعی آناناس

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 2,363
  • بازدید سال : 21,583
  • بازدید کلی : 635,771
  • کدهای اختصاصی