loading...
زنانه خانومانه
مهسا بازدید : 837 سه شنبه 04 مهر 1396 نظرات (1)

دانلود زیباترین لایو والپیپر اندروید

دانلود لایو والپیپر محبوب اب و استخر زنده در صفحه گوشی-دانلود water reflection

 

دانلود لایو والپیپر محبوب استخر در گوشی والپیپر زنده اندروید تکان دادن اب

 

دانلود لایو والپیپر محبوب استخر در گوشی والپیپر زنده اندروید تکان دادن اب

 

 

یکی از زیباترین والپیپرهای اندروید که تا حالا دیدم و چند ساله که دارم روی گوشی های مختلف استفاده می کنم!

هر زمان روی صفحه گوشی کلیک می کنید مثل این می مونه دارید اب یک استخر رو حرکت می دید.

من که خیلی دوستش دارم و در سایت نیمه روز سعی می کنم بهترین برنامه ها و بازی های اندروید که استفاده کردم رو با شما به اشتراک بذارم.

شارژ کمی رو هم از گوشی مصرف می کنه!

این فایلی که برای دانلود گذاشتم روی اکثر اندرویدهای جدید و قدیمی کار می کنه و حجمش ۷۳۲ کیلو بایت هست:

 

دانلود لایو والپیپر اندروید استخر در گوشی

 

 

منبع:

سایت نیمه روز

http://www.nimerooz.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 2,221
  • بازدید سال : 21,441
  • بازدید کلی : 635,629
  • کدهای اختصاصی